Forum Największe forum LOST - Zagubieni w Polsce
Welcome to the island - Namaste
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gothic 3: Forsaken Gods i Gothic 4
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Największe forum LOST - Zagubieni w Polsce Strona Główna -> Komputery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Henioo
Administrator


Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 6820
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1025 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Flocke's home
Płeć: Zagubiony

PostWysłany: Wto 18:26, 27 Maj 2008    Temat postu:

Zysk i zysk i tylko zysk. Bida z nedzą. Wykorzystują nazwę Gothic dla kasy i żeby zeszmacic trylogię. Debile i idioci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Silver
Pracownik Inicjatywy DHARMA


Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 1091
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Vanuatu
Płeć: Zagubiony

PostWysłany: Wto 18:31, 27 Maj 2008    Temat postu:

Już wolę żeby żadna, nowa część nie powstała, bo po tej całej Srarkanii Gothic zostanie już tylko tanią dziwką bez uroku.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Silver dnia Wto 18:31, 27 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Henioo
Administrator


Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 6820
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1025 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Flocke's home
Płeć: Zagubiony

PostWysłany: Wto 18:32, 27 Maj 2008    Temat postu:

Z przyjemnością bym zagrał w Arcanię, jakby nie była Gothiciem 4. A tak to chyba nawet nie rzucę okiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Denek
Mieszkaniec Bunkru


Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: się biorą dzieci?
Płeć: Zagubiony

PostWysłany: Wto 19:12, 27 Maj 2008    Temat postu:

Też mnie denerwuje ten fakt. Jakim prawem można zniszczyć najlepszą grę CRPG? Gdyby Piranie się za to zabrały... Bezi jako krół Myrtany Rolling Eyes Chore! Taki scenariusz jest tylko, gdy kroczymy ścieżką Beliara. Nawet o tym w Szajsbound nie pomyśleli.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Denek dnia Wto 19:12, 27 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dimmuB
Mysliwy


Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: skątowni

PostWysłany: Wto 19:26, 27 Maj 2008    Temat postu:

na Call of Duty 4 też przed premierą kupa ludzi się obraziła, że niby co to ma być, że zrywają z tradycją, że jak nie ma drugiej wojny to już nie Call, a potem osiągnęła najwyższą sprzedarz. Może poczekajcie z krytyką chociaż na demo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
no_to_frugo
Człowiek Wiary


Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 751
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Station 3 - The Swan
Płeć: Zagubiony

PostWysłany: Wto 22:17, 27 Maj 2008    Temat postu:

Nie grałem w trójkę bo mam za słabego kompa.
Poprzednie części uwielbiam.

Jak będę miał nowy sprzęt to G3 będzie pierwszą grą jaką zainstaluję, bo to obowiązek, ale słyszałem mało pozytywne opinie o "trójce" i dużo o niej czytałem.
Jeśli ma być dodatek to raczej będzie to coś w stylu Nocy Kruka do "dwójki", więc samej gry zbytnio nie zmieni.

Więc mam większe nadzieje związane z czwartą częścią.

Chciałbym

- aby miała klimat I i II
- aby zawarte były w niej Górnicza Dolina, Khorinis i Jarkendar
- podział na rozdziały
- jasno określone gildie
- fabuła na miarę Gothica I i zdolności i skille Beziego na miarę GII
- nie chciałbym poznać imienia głównego bohatera:

"-Jestem...
- Nie obchodzi mnie kim jesteś..." Very Happy sentyment xD

GI i GII Rulez.

BTW... jeśli to co piszą tutaj:

[link widoczny dla zalogowanych]

to prawda, to możemy być pozytywnie nastawiweni do Arcanii


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez no_to_frugo dnia Wto 22:23, 27 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Denek
Mieszkaniec Bunkru


Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: się biorą dzieci?
Płeć: Zagubiony

PostWysłany: Wto 23:47, 27 Maj 2008    Temat postu:

Ja tam wole, żeby wzięła się za to Piranha (Źle optymalizując przy tym silnik), niż jakieś Spellbound niszcząc przy okazji 7 - letni dorobek Piranii.

Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Denek dnia Wto 23:47, 27 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
no_to_frugo
Człowiek Wiary


Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 751
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Station 3 - The Swan
Płeć: Zagubiony

PostWysłany: Czw 13:50, 29 Maj 2008    Temat postu:

Jeśli Pirania miałaby zrobić coś w stylu kolejnego G3 to dzięki bardzo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Denek
Mieszkaniec Bunkru


Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: się biorą dzieci?
Płeć: Zagubiony

PostWysłany: Czw 14:05, 29 Maj 2008    Temat postu:

Wiele osób narzeka na G3 z powodu słabego komputera i freezow przekładając to na słabą fabułę itp. Fabuła jest ok, większość bugów dobrze poprawiona etc. Patrząc na to z innej strony, to jednak była niezła gra. Weź również pod uwagę ile czasu miały piranie na jej zrobienie po zerwaniu umowy z JoWood. Gdyby nie ci idioci, mielibyśmy naprawdę dobrą grę w stylu G1, G2. W G4 cieszy mnie tylko to, że będę mógł zagrać w Gothica na moim Xboxie (czyt. płynnie).

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Denek dnia Czw 14:17, 29 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Henioo
Administrator


Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 6820
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1025 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Flocke's home
Płeć: Zagubiony

PostWysłany: Czw 14:28, 29 Maj 2008    Temat postu:

Po zerwaniu umowy z JoWood? PRzecież G3 był zrobiony w całości pod obserwacją JoWood. Pokłócili się potem o pieniądze, jak to zawsze bywa. Gothic 3 jest dobrą grą, to trzeba przyznac, ale w porównaniu do poprzednich czesci, gdzie nie grafika a fabułą i grywalnośc były najważniejsze to się chowa. Tu praktycznie w każdej wiosce i mieście masz ten sam schemat. Idź zabij przywócę buntowników, odbij obóz albo miasto. Niby jest to ogromny świat z przeogromna ilością zadań ale widac dużo niedociągnięc. Chociażby rozmowa z Królem, moment, na który czekaliśmy chyba 8 lat od Gothica 1 terwa nie dłużej niż 3 minuty. A Bezimienny wafel nawet królowi nic nie wygarnia. Razz Co prawda ładnie grę zakończyli, w taki sposób, ze kontynuacja jest niemozliwa. No a jdnak znajdą się jakieś debile. Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Denek
Mieszkaniec Bunkru


Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: się biorą dzieci?
Płeć: Zagubiony

PostWysłany: Pią 12:38, 30 Maj 2008    Temat postu:

Nom, to sprawia, że gra staje się po jakimś czasie nudna. Nie spodobał mi się też ten cały "wybór" oraz zakończanie misji bez ich rozpoczęcia. A chyba najbardziej idiotyczne jest to, że nie ma zbyt wiele wątków z przyjaciółmi Beziego. Tylko "Chodź ze mną na polowanie", "Naucz mnie", "Chodź za mną".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Silver
Pracownik Inicjatywy DHARMA


Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 1091
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Vanuatu
Płeć: Zagubiony

PostWysłany: Śro 7:22, 04 Cze 2008    Temat postu:

Czeski portal o serii Gothic - Gothicz.net przeprowadził ostatnio wywiad, z Limperem, Community Managerem Spellbound. W wywiadzie przeczytacie wiele ciekawych informacji o nadchodzącym Gothic 4.

Cytat:
Dlaczego zdecydowaliście, że gra będzie nosiła nazwę Gothic 4: Arcania? Czy ma to związek ze światem przedstawionym w Waszej poprzedniej grze Realms of Arcania? Co to znaczy?

To, że gra kojarzy się ze starym Realms of Arcania jest przypadkowe. „Arcania” ma kojarzyć się z czymś tajemniczym i magicznym, taka właśnie będzie historia w grze.

Przygoda rozpoczyna się 10 lat po wydarzeniach z poprzedniej części. Nie uważasz, że Bezimienny będzie zbyt stary na przygody? Co możesz powiedzieć o jego wyglądzie?

Nie, bezimienny będzie w sile wieku i nadal będzie potrafił „skopać kilka tyłków”. Jak on wygląda? Oczywistym jest, że będzie trochę starszy, ale bez problemu będziecie mogli go rozpoznać.

Wielkimi krokami zbliża się dodatek do Gothic 3. Czy współpracujecie z tym projektem?

Nasze uczestnictwo przy produkcji dodatku jest często przedmiotem dyskusji. Na pewno nie jesteśmy w samym środku rozwoju. Wspieramy raczej producentów i służymy im radą w niektórych sytuacjach.

Z jakich technologii będzie korzystać gra? Po screenshotach można wywnioskować, że używacie SpeedTree.

Nie podaliśmy jeszcze do informacji, jakie technologie zostaną wykorzystane w fazie projektowania. Planujemy to zrobić jeszcze w tym roku.
Drzewa widoczne na zrzutach ekranu są wygenerowane za pomocą SpeedTree oraz kilku innych elementów.

Wasze poprzednie gry znane są z niesamowitych sekwencji video. Czy możemy oczekiwać czegoś podobnego również w G4?

Tak, razem z JoWooD planujemy wstawić parę świetnych sekwencji filmowych.

Gdzie szukacie inspiracji? Czy historia tego okresu wpływa na waszą wizję? Jakie kraje mają wpływ na świat przedstawiony w grze?

Tak, masz rację. Przeanalizowaliśmy rozwój kulturalno-społeczny z przeszłych wieków, które wpasowują się w świat Gothic 4. Wyniki z tych badań mają wpływ na styl architektoniczny budynków oraz kolorystykę gry. Jako że posiadamy międzynarodowy zespół, różne podłoże kulturalne wpłynęło na obraz gry. Niemcy, Francja oraz Rosja są nacjami o największym proceńcie w zespole i dlatego ich wpływ jest prawdopodobnie największy. Tako też świat Gothic 3 jest bardzo podobny do niektórych terenów w Niemczech, Rosji, Czechach (oraz niektórych regionów Francji), jeżeli chodzi o kolorystykę, możecie spodziewać się odniesień do poprzedniej części gry.

Czy mógłbyś ujawnić nam coś na temat Wysp Południowych? Czy istnieją tam różne strefy klimatyczne? Czy podróżowanie do innych krain będzie takie jak w G2?

Tak, na Wyspach Południowych znajdują się różne strefy klimatyczne i style środowiska. Uważamy za istotne, aby pozwolić graczowi poczuć różnorodność środowiska.

Również mamy w intencjach stworzenie płynnego świata bez żadnych przeładowań i przełączania stref jak to było w Gothic 2, kiedy przenosiłeś się z Khorinis do Górniczej Doliny, ale tak czy inaczej zadziało to w sposób, jaki to przewidzieliśmy.

Co z kobietami w G4. Czy będzie jakiś wątek miłosny?

W Gothic 4 z pewnością nie będzie więcej kobiet. Jednak od nas będzie zależało, jakie powstaną relacje z nimi.

Czy możesz nam zdradzić kilka informacji na temat magicznej bariery? Czy będzie ona mocno powiązana z historią? Czy planujecie w grze umieścić smoki? Nie uważasz, że jest to stereotyp fantasy?

Tak, bariera jest ważnym elementem fabuły, ale nie jest jej głównym wątkiem.

Smoki są rzeczywiście stereotypem w fantasy, jednak w G2 były one wpisane w świat przedstawiony w grze. Podchodzimy sceptycznie do sprawy umieszczenia ich w naszej grze – nie będą pasować do klimatu i historii.

Czy planujecie w grze umieścić sekretne lokacje takie jak podwodne lochy, podziemia, wieże, jaskinie?

Owszem, w grze wystąpi szereg lokacji, które gracz będzie mógł odkryć podczas rozgrywki.

Opisz mi typowy dzień w Spellbound. Ile godzin przeznaczacie na tworzenie Gothic 4?

Cóż, jesteśmy naprawdę bardzo zajęci. Praca zaczyna się zazwyczaj o 9 – 10. Terminy są różne dla każdego wydziału. Wiadomości e-mail tylko przychodzą i zaraz są wysyłane z powrotem. Kierownik pracowni ma pytania, producent „siedzi na karku”. Ogólnie jest dużo zamieszania. Dzień kończy się późno, zazwyczaj po 12 – 14 godzinach pracy. Z każdym następnym krokiem jest trudniej. Piekło na ziemi Smile.

Nigdy nie pracujemy tylko nad jedną rzeczą. Równolegle pracujemy nad kilkoma aspektami gry. Przykładowo zespół pracujący nad zadaniami projektuje zadania, projektanci gry nad systemem walki. Programiści pracują zazwyczaj nad kilkoma rzeczami tj. system walki, dźwięk, fizyka, oświetlenie, cienie. Mamy też ludzi, którzy pracują nad wyglądem interfejsu, GUI oraz elementami typu ikony.

Czy Orkowie są naszym głównym przeciwnikiem w grze? Czy może napotkamy na kogoś gorszego? Czy są oni ważni? Jeśli tak, to czy są oni inteligentni (G3), czy prymitywni (G1, G2)?

Nie są oni tak ważni jak w G3, ale pojawią się w grze. Na pewno bliżej jest im do Orków z poprzedniej części w sposobie walki czy interakcji z nimi.

Czy możesz nam opowiedzieć coś o systemie jazdy na zwierzętach i jego wykorzystaniu w grze?

Nie zadecydowaliśmy jeszcze czy wdrożymy ten system w grę.

Czy są jakieś różnice między wersjami na PC i PS3/XBOX 360? Co ze wsparciem DX10?

My jako producent gry nie potwierdziliśmy jeszcze wydania gry na platformę inną niż PC. No, ale niektóre czasopisma wiedzą chyba więcej od nas Smile.

Czy macie zamiar wdrożyć różne zakończenia?

Więcej szczegółów na ten temat podamy w przyszłości.

Wspominaliście o kilku nowych funkcjach w grze.. wspinaczka, nurkowanie. Możesz powiedzieć coś więcej na ten temat?

Mamy wiele pomysłów. Na razie sprawdzamy czy dane rozwiązanie nie wpłynie zbytnio na przebieg gry i czy zmierza to w dobrym kierunku. Musimy dobrze to przetestować nim wdrożymy to w grę. Pływanie, nurkowanie i wspinaczka jest na górze naszej listy pomysłów (która jest bardzo długa). Niektóre pomysły zostaną dodane do gry, a inne nie.

Co możesz powiedzieć o systemie gildii i rozwoju postaci?

System rozwoju postaci jest podstawowym elementem RPG, który oczywiście znajdzie się w Gothic 4. Z biegiem czasu będziemy zdobywali nowe umiejętności. Szczegóły na temat gildii poznamy wkrótce.

Czy JoWood ma jakiś wpływ na rozwój i zawartość gry? Jak wygląda współpraca z nimi?

W ciągu ostatnich lat nasz zespół rzadko pracował z wydawcami, którzy mieli tak pozytywne opinie. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy.

Co sądzisz o nowym projekcie Pirahna Byte?

Jak już kiedyś mówiłem, świat jest na tyle duży, że spokojnie pomieści dwa wielkie tytuły. Z PB konkurujemy jak z każdym innym producentem. Życzymy im najlepiej.

Na zakończenie wywiadu powiedz mi coś interesującego. Czego możemy się spodziewać w najbliższej przyszłości?

Cieszymy się z regularnych dyskusji na forach, a także czekamy na Games Convention, który da nam możliwość poznania siebie nawzajem oraz możliwość do rozmów na temat Gothic 4.

Dziękujemy za rozmowę.


Źródło: gothic.org.pl


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Silver dnia Śro 7:23, 04 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Henioo
Administrator


Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 6820
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1025 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Flocke's home
Płeć: Zagubiony

PostWysłany: Śro 13:55, 04 Cze 2008    Temat postu:

No i jednak będzie Bezimienny. Oby to jakos wymyślili bo przecież na końcu Bezi mgł byc władcą Assasynów, Królem albo odejśc z Xardasem z tego świata. Jak już mówią o RPG to pewnie będzie coś jak w Diablo, głupie klikanie na plusy w menu zamiast uczyc się tego od kogoś. -.-' Nie wspomnieli o wydaniu gdy na Xboxa? Przecież oni to robia dla kasy to wydadzą ją na wszystko co możliwe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Denek
Mieszkaniec Bunkru


Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: się biorą dzieci?
Płeć: Zagubiony

PostWysłany: Pią 19:57, 06 Cze 2008    Temat postu:

Gothic 4 Center napisał:
Mamy trochę informacji o Gothic 4. Z tego co nam wiadomo Khorinis występujące w Gothic 2 nie będzie miało większego wpływu na rozgrywaną akcje na południowych wyspach, w Gothic 4. Nie wiadomo także czy będą starzy Bogowie tj: Innos, Beliar, Adanos, jak na razie jest to tajemnicą, ale ma być z nimi związana jakaś miła niespodzianka.. Ale prawie na pewno pojawi się Xardas i na dodatek jego udział, a raczej to co będzie robił ma być dla fanów zaskoczeniem.,

Ciekawi mnie o co chodzi z tym Xardasem, ale jedno jest pewne zapowiada się na prawdę ciekawie. Prawdopodobnie Gothic 4, to nie zakończenie serii Gothic.

No to faktycznie świetnie to rozwiązali. W Gothic 3 jest misja polegająca na zabiciu nekromanty. Widać, że pełen profesjonalizm Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Henioo
Administrator


Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 6820
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1025 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Flocke's home
Płeć: Zagubiony

PostWysłany: Pią 23:03, 06 Cze 2008    Temat postu:

Robią z tego jakieś totalne gówno. Inni bogowie? Co se oni myślą?! Równie dobrze ta ich Arcania mogłaby miec tytuł Larry 9: Arcania, bo gothic to to już nie jest... żal.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Denek
Mieszkaniec Bunkru


Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: się biorą dzieci?
Płeć: Zagubiony

PostWysłany: Pią 23:19, 06 Cze 2008    Temat postu:

Miejmy nadzieje, że to tylko plotki Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Denek
Mieszkaniec Bunkru


Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: się biorą dzieci?
Płeć: Zagubiony

PostWysłany: Wto 16:22, 10 Cze 2008    Temat postu:

Przepraszam za non-edia, ale jest nowe Info:
Kod:
Dodatek do Gothic 3 : Zapomnieni Bogowie ma się pojawić w czwartym kwartale 2008 roku. Oficjalna data może jeszcze ulec zmianie. Wyczytałem też że dodatek ma być łącznikiem między Gothic III, a Gothic IV : Genesis. Fabuła dodatku będzie całkiem nowa, a bohaterem Bezimienny. Gothic 3 Zapomnieni Bogowie nie będzie wymagał podstawowej wersii gry!

Nie będzie wymagała podstawki? No i następne zabugowane, źle zoptymalizowane "Coś" Confused Myślałem, że chociaż załatają zwykłą 3.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Denek dnia Wto 16:24, 10 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Henioo
Administrator


Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 6820
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1025 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Flocke's home
Płeć: Zagubiony

PostWysłany: Wto 16:36, 10 Cze 2008    Temat postu:

Tak też właśnie sobie myślałem, że i dodatek skopią. Pewnie zrobią tak, ze Bezio na końcu nie umiera ale odkrywa super nowych bogów i przenosi się do gothica 4. Coraz gorzej mi to wygląda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fisher
Przyjaciel Forum


Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 1579
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Zagubiony

PostWysłany: Wto 17:27, 10 Cze 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Muszę się streszczać z Gothiciem 1, potem 2 i 3.
Nie wiadomo, czy G4 to będzie aż taki.... niewypał. Może przedstawią to wszystko jakoś ciekawie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fisher dnia Wto 17:27, 10 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Denek
Mieszkaniec Bunkru


Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: się biorą dzieci?
Płeć: Zagubiony

PostWysłany: Wto 18:02, 10 Cze 2008    Temat postu:

Ten Twój link to same starocie są. To wiadomo od dawna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Największe forum LOST - Zagubieni w Polsce Strona Główna -> Komputery Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin