Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Frozen_Shade
Mieszkaniec Bunkru
Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 913
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:59, 11 Gru 2006 Temat postu: Gra Travian |
|
|
Gierka przegladarkowa, Ci ktorzy grali w ogame nie beda mieli zadnych problemow. Zacytuje ze strony:
Travian jest grą w którą gra sie w przegladarce. Zaczynasz w niej jako wódz małej osady i grasz z tysiącem innych graczy w jednym świecie:
# Trzy różne narody (Galowie, Germanie, Rzymianie)
# Cztery różne surowce (Drewno, Glina, Żelazo, Zboże)
# Każdy naród ma 10 jednostek wojennych
# 25 różnych budynków
Latwa, nie wymaga zbyt wiele czasu. Kazdy nowy gracz otrzymuje na start 35 zlotych monet, ktore moze wymienic na rozne bonusy w zakladce Travian Plus.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Simon
Inny
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Reymonta 22 Płeć: Zagubiony
|
Wysłany: Pon 16:25, 11 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Przed chwilą zacząłem grać i przyznam że gra zapowiada się ciekawie. Gram oczywiście ulubionymi rzymianami i choć narazie się niczym wielkim nie moge pochwalić to myśle że za niedługo rozbuduje moją osade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Frozen_Shade
Mieszkaniec Bunkru
Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 913
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:48, 11 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Zanim wybierzecie rase, polecam przeczytanie tej, krotkiej charakterystyki:
GERMANIE
Naród Germański jest najbardziej agresywnym narodem. Germańscy wojownicy słyną z okrucieństwa podczas ataku. Zapuszczają się w najdalsze krainy, grabią i nie boją się smierci.
Germanie nie posiadają miltarnej dyscypliny Rzymian i Galów, dlatego ich słabościami są prędkość i defensywa. Dla ofensywnych i doświadczonych graczy Germanie są najlepszym narodem!
Cechy
* Bonus grabieży: kryjówka przeciwnika chroni tylko 2/3 swojej pojemności
* Wały obronne ciężkie do zniszczenia, nie zapewniaja jednak dobrej ochrony
* Handlarze mogą transportować po 1000 surowców (tempo: 12 pól/godzinę)
* Wyjątkowo tania i szybka rekrutacja jednostek
* Słabość w obronie
RZYMIANIE
Rzymskie imperium jest najbardziej przyjaźnie nastawione w Travianie. Z powodu wysokiego poziomu rozwoju społecznego i technicznego Rzymianie są mistrzami koordynacji w budownictwie. Ich żołnierze należą do elity w Travianie - oj prawda, nic nie zatrzyma dobrze rozwinietej armii rzymian. Zdecydowanie najpotezniejsi w lategame.
Ich umiejętności są równomierne zarówno w ataku, jak i w obronie. Szkolenie ich jest jednak kosztowne i długotrwałe. Ich piechota jest legendarna, natomiast obrona przeciwko kawalerii jest wśród narodów najsłabsza. Dla poczatkujących graczy Rzymianie są idealnymi na rozpoczęcie gry.
Cechy
* Możliwość jednoczesnej budowy pola surowców i budynku w centrum osady
* Wysoki bonus obronny dzięki murom miasta
* Handlarze mogą transportować 500 surowców (tempo: 16 pól/godzinę)
* Bardzo mocna piechota, średniej wartości kawaleria
* Rozwój jest kosztowny i długotrwały
GALOWIE
Galowie są najbardziej pokojowi ze wszystkich nacji. Ich jednostki są bardzo dobrze wyszkolone w obronie, jednak siła ich ataku jest bardzo słaba. Galijczyk jest urodzonym jeźdźcem, jego konnica słynie z szybkości, czym zaskakuje nieprzygotowanego wroga.
Galowie bronia się bez problemu, ofensywny sposób gry jest również realny. Daje to możliwość rozwoju w wybranym kierunku i według wybranej strategii (ofensywna lub defensywna, samotna lub w zespole, handlowa lub grabieżcza, postawiona na piechotę lub kawalerię, osadników lub zdobywców), wystarczy trochę doświadczenia i talentu. Mimo to również początkujący gracze dadzą sobie radę.
Cechy
* Bonus szybkości: najszybsze oddziały w grze
* Średni bonus obrony poprzez palisadę
* Handlarze mogą transportować 750 surowców (tempo: 24 pola/godzinę)
* Podwójna pojemność kryjówki (ochrona przed grabieżą)
* Drogie maszyny wojenne
* Tani osadnicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Frozen_Shade
Mieszkaniec Bunkru
Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 913
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:32, 19 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Double post wymuszony, bump.
Jezeli jedyna przeszkoda, przez ktora nie grales w Traviana, bylo to, ze 2 serwy stoja juz dosc dlugo i bylbys dosc "zacofany" w stosunku do innych to mam wazne info. Jutro o 6:00 rusza trzeci polski serwer Traviana. Rejestrowac mozna sie juz teraz. Dolacz, i pokaz kto bedzie rzadzil na nowym serwerze
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thugli
Matematyk Inicjatywy DHARMA
Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 1386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Zagubiony
|
Wysłany: Śro 13:13, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Frozen_Shade jaki masz nick na Travianie? Bo jest sprawa... Mamy sojusz ale jest jakis taki maly i by przydal sie jakis wartosciowy gracz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Simon
Inny
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Reymonta 22 Płeć: Zagubiony
|
Wysłany: Śro 13:25, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Thugli napisał: |
Frozen_Shade jaki masz nick na Travianie? Bo jest sprawa... Mamy sojusz ale jest jakis taki maly i by przydal sie jakis wartosciowy gracz |
oto opis naszego sojuszu:
sojusz napisał: |
Nazwa sojuszu One Nation to termin wzięty od mego idola. Wtajemniczeni wiedzą o co chodzi Ma on oznaczać, że naszym celem jest jednoczyć a nie dzielić. Czyli przede wszystkim pokój
Z każdym możemy się
porozumieć w sprawie
pokoju lub sojuszu.
Jest to nowy sojusz, co dopiero założony. Więc z otwartymi rękoma będziemy witać każdego nowego członka sojuszu.
Na chwile obecną nie mamy żadnych wymagań co do nowych członków.
Jak już wpomnieliśmy wcześniej sojusz jest nowe więc przejdze w najbliższym czasie wiele przeobrażeń. |
Narazie mamy tylko dwóch członków, ale cały czas się rozwijamy i gra idzie nam coraz lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thugli
Matematyk Inicjatywy DHARMA
Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 1386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Zagubiony
|
Wysłany: Śro 22:49, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Doszło do tego że otrzymujemy bez gadania propozycje sojuszów. Jednak brak członków jest widoczny. Simon założyłeś tam już ten temat? Acha moge jakoś luknąć przed atakiem ile potencjalny wróg ma jednostek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Frozen_Shade
Mieszkaniec Bunkru
Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 913
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:43, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Musisz wynalezc w akademii zwiadowce (wymagania rozne dla poszczegolnych ras, kliknij Instrukcja i zobacz co musisz miec wybudowane, zeby moc wynalezc ta klase w akademii) i wyslac go na wybrana wioske z opcja Atak: Normalny. Jesli wrog ma w wiosce szpiega, to Twoj zginie. Jesli wyslesz 2 szpiegow (the same is true for greater amounts), a koles ma wiosce 1, to Tobie zginie 1, a drugi przezyje i dostaniesz raport. Moj nick na drugim serwie FS_. 216 populacji, po 250 surowki/h, 50 oszczepnikow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thugli
Matematyk Inicjatywy DHARMA
Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 1386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Zagubiony
|
Wysłany: Śro 23:53, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Dzięki Wstępujesz do naszego skromnego sojuszu czy raczej nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Frozen_Shade
Mieszkaniec Bunkru
Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 913
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:57, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Jak wyslecie zaproszenie to tak, i tak nie mam nic lepszego na oku a wlasnie wyszedlem z dosc zenujacego sojuszu (polowa ludzi byla niekatywna).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thugli
Matematyk Inicjatywy DHARMA
Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 1386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Zagubiony
|
Wysłany: Czw 0:03, 28 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Nie moge Ciebie znaleźć..
Weź wyślij wiadomość do mnie abym mógł zaproponować ci sojusz. Nick Thugli
Ps. to w fajnym sojuszu byłeś, fajniejszym niż nasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
Rybak
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław Płeć: Zagubiony
|
Wysłany: Czw 0:08, 28 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Kurczę, jak jest coś związanego ze starozytnością to chyba spróbuję
Jakby co to zagrałbym Galami, bo ostatnio zaczałem im współczuc po książce o powstaniu Wercyngetoryksa.
Mam pytanie do was, czy ta gra ma podobny system do Age of Empires, czy turówka? .
EDIT:Zresztą, pobawię się w to jutro, mam nadzieję że jest to ciekawa gra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Frozen_Shade
Mieszkaniec Bunkru
Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 913
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:06, 28 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Thugli chyba grasz na innym serwie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thugli
Matematyk Inicjatywy DHARMA
Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 1386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Zagubiony
|
Wysłany: Czw 10:08, 28 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Arturius Kastus napisał: |
Mam pytanie do was, czy ta gra ma podobny system do Age of Empires, czy turówka? .
|
Travian jest grą w którą sie gra w przegladarce. Jest grą w czasie rzeczywistym. W AoE nie grałem więc nie wiem jaki tam jest sytem ale Travian do turówki chyba nie jest podobny. Jeśli masz surowce na daną budowle to budujesz a nie czekasz na kolejną ture.
Cytat: |
Thugli chyba grasz na innym serwie |
Kurde, związku z tym nie moge Ciebie zaprosić do sojuszu tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Simon
Inny
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Reymonta 22 Płeć: Zagubiony
|
Wysłany: Czw 11:24, 28 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Simon założyłeś tam już ten temat? |
założyłem wczoraj, ale narazie do dzisiaj nikt nie odpowiedział, więc wątpie żeby ktoś się skusił. W każdym razie potrzeba nam członków bo narazie ubogo u nas, tylko 2 członków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xidi
Mysliwy
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: Czw 11:30, 28 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Simon mogę dołączyć do waszego sojuszu jak się trochę rozbuduje bo narazie mam tylko 17 ludności, ale nie po to tu pisze. Mam pewien problem. Otóż chce zbudować rynek, wszystkie wymagania są spełnione jednak nie mogę zbudować bo piszę mi "brak żywności". O co tu chodzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thugli
Matematyk Inicjatywy DHARMA
Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 1386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Zagubiony
|
Wysłany: Czw 11:36, 28 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
xidi napisał: |
Otóż chce zbudować rynek, wszystkie wymagania są spełnione jednak nie mogę zbudować bo piszę mi "brak żywności". O co tu chodzi? |
Też to miałem Otuz musisz wiecej budować pól uprawnych gdyż z każdą nową budowlą produkcja zboża się zmniejsza.. Jak mniewam u Ciebie teraz jest bliskazeru, musisz więc ją podwyższyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Simon
Inny
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Reymonta 22 Płeć: Zagubiony
|
Wysłany: Czw 11:51, 28 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Thugli napisał: |
xidi napisał: |
Otóż chce zbudować rynek, wszystkie wymagania są spełnione jednak nie mogę zbudować bo piszę mi "brak żywności". O co tu chodzi? |
Też to miałem Otuz musisz wiecej budować pól uprawnych gdyż z każdą nową budowlą produkcja zboża się zmniejsza.. Jak mniewam u Ciebie teraz jest bliskazeru, musisz więc ją podwyższyć |
możesz też skorzystać z konta plus i dzięki temu podnieś np. przybór zboża o 20% tylko najlepiej żebyś miał wtedy jakiś przybór tego surowca na jakimś dość wysokim poziomie. Radze ci też na początku dbać tylko o surowce i patrzeć za dużo na osade. Dopiero gdy będzie miał jakiś porządny przybór to możesz zacząc rozbudowywać osade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pacer
Mieszkaniec Chatki Jacoba
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 3207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć: Zagubiony
|
Wysłany: Czw 13:58, 28 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
dobra odpaliłem gre, zalogowalem sie, teraz mowcie zo robic zeby szybko po dupie nie dostac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Frozen_Shade
Mieszkaniec Bunkru
Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 913
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:48, 28 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Przez pierwsze kilka dni masz okres ochronny i nikt nie moze Cie zaatakowac. Na poczatku pakujesz w ekonomie (na 2 lub 3)+kryjowke, jesli grasz galami to dodatkowo inwestujesz w trapera i pulapki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|