Forum Największe forum LOST - Zagubieni w Polsce
Welcome to the island - Namaste
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[MMGO 3] Regulamin

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Największe forum LOST - Zagubieni w Polsce Strona Główna -> Forum / Międzyforumowe Mistrzostwa Gier On-line
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kate
Przyjaciel Forum


Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 2347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Marsa
Płeć: Zagubiona

PostWysłany: Czw 21:52, 22 Paź 2009    Temat postu: [MMGO 3] Regulamin

Pozwoliłam sobie skopiować regulamin od house'ów. W oryginale możecie przeczytać go tu.

REGULAMIN


1. III MMGO

III Międzyforumowe Mistrzostwa Gier Online polegają na rozegraniu wielu pojedynków w grach online między reprezentantami for i wyłonieniu zwycięzców, którzy otrzymają prawo do organizacji kolejnych Mistrzostw.

2. Typy gier.

Gry odbywają się w serwisach kurnik.pl oraz wp.pl.

3. Organizator

III Międzyforumowe Mistrzostwa Gier Online zwane dalej "Mistrzostwami" organizuje forum housemd.fora.pl zwane dalej "Organizatorem".

4. Start Mistrzostw

Mistrzostwa rozpoczynają się z dniem 02.11.2009.

5. Uczestnicy

Brać udział mogą jedynie reprezentacje for o tematyce serialowej.

6. Kapitan

Kapitan drużyny (może nim być Administrator, Moderator lub Użytkownik wyznaczony przez forum) ma obowiązek zarejestrowania się na forum Organizatorów i być z nimi w stałym kontakcie. Powinna być to osoba odpowiedzialna, ponieważ to ona będzie dyscyplinować członków swojej drużyny. Z nią będą omawiane wszelkie kwestie sporne.

7. Wymagania

Aby forum mogło wziąć udział musi spełnić następujące wymagania:

- potwierdzić swój udział do dnia 23.10 (robi to kapitan w TYM temacie)
- podać skład drużyn do dnia 28.10 w TYM temacie (robi to kapitan drużyny)
- wystawić reprezentacje w co najmniej 3 konkurencjach, przy czym odbywa się ona jedynie gdy zgłoszą się do niej przynajmniej 4 fora.

8. Składy drużyn i kontakt.

Do dnia 28.10 kapitanowie podają dane kontaktowe członków drużyn:
- nicki swoich Użytkowników z for macierzystych oraz z serwisu kurnik.pl
- numery GG członków swoich drużyn (Użytkownicy, którzy nie podadzą swojego numeru Gadu Gadu będą automatycznie dyskwalifikowani.)

Uczestnicy mogą rejestrować się na forum Organizatorów, dzięki czemu odciążają kapitana swojej drużyny. Nie jest to jednak konieczne.

9. Rozgrywki

odbywają się w następującym porządku:

- Organizatorzy podają jakie pojedynki mają być rozegrane w danym czasie
- uczestnicy kontaktują się ze sobą w celu ustalenia dokładnej daty/godziny
- kapitanowie drużyn informują o wynikach rozgrywek swojej drużyny (może to robić również członek drużyny który jest zarejestrowany na "housemd.fora.pl"; wyniki pojedynków muszą być zamieszczane w odpowiednich tematach.
- w razie niestawienia się któregoś graczy na umówiony termin otrzymuje on ostrzeżenie (przeciwnik informuje o tym organizatorów) jeżeli sytuacja się powtarza organizatorzy mają prawo przyznać punkty ujemne lub zdyskwalifikować zawodnika.

10. Fazy grupowe i pucharowe.

Organizatorzy po otrzymaniu zgłoszeń od for ustalają grafik pojedynków, ustawiają graczy w grupach w zależności od ilości uczestników w danej grze. Następnie następuje faza pucharowa w której biorą udział zwycięzcy fazy grupowej.
W każdej grze faza grupowa i pucharowa może się różnić pod względem ilości grup oraz stopni rozgrywek pucharowych.

11. Punktowanie pojedynków.

Większość z konkurencji odbywa się na zasadzie "jeden na jednego". W tym przypadku obowiązuje następująca punktacja:

Zwycięstwo - otrzymuje 2 pkt
Remis - otrzymuje 1 pkt
Porażka - otrzymuje 0 pkt

W przypadku niestawienia się jednego z graczy na umówiony termin po raz drugi otrzymuje on -1 pkt, natomiast przeciwnik 1 pkt. Jeżeli przeciwnik wyrazi jednak wolę walki pojedynek odbywa się w normalnym trybie. Taka sytuacja jest korzystniejsza, gdyż można zdobyć nie 1 pkt jak w przypadku walkovera, lecz aż 2 pkt (w przypadku zwycięstwa).

12. Punktacja ogólna, tabela punktowa i zwycięstwo w turnieju.

Po odbyciu się wszystkich gier i pojedynków organizatorzy zliczają punkty graczy wg zasady:

2 pkt - VI miejsce
3 pkt - V miejsce
5 pkt - IV miejsce
10 pkt - III miejsce
12 pkt - II miejsce
15 pkt - I miejsce

Punktacja wygląda tak we wszystkich grach.
Zostaje ona zsumowana, Mistrzostwa wygrywa drużyna która zdobyła najwięcej punktów. Otrzymuje ona prawo do organizacji kolejnych Mistrzostw. Jeżeli nie chce z niego skorzystać kolejną edycje organizuje forum, które zajęło drugie miejsce.

13. Wygrana Organizatorów

Jeżeli forum organizujące wygra, prawo do organizacji otrzymuje forum, które zajęło II miejsce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Największe forum LOST - Zagubieni w Polsce Strona Główna -> Forum / Międzyforumowe Mistrzostwa Gier On-line Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin